Sunday, 4 April 2021

MINAT BUAT DUIT DENGAN BANYAK DAN CEPAT?

Pakej paling rendah cuma RM180, paling tinggi cuma RM1,260. Tapi income boleh capai RM5,000? RM10,000? RM50,000? RM100,000? Macam tak percaya kan?

Anda kerja dah berapa lama? 5 tahun? 10 tahun? 20 tahun? Atau lebih? Tapi saving RM1,260 pun takde? Macam tak percaya jugak kan?

Kita berkenalan, Allah yang aturkan. Kita jumpa di fb, Allah yang aturkan. Anda nampak posting ini, pun Allah dah aturkan. Sekiranya anda betul-betul terdesak untuk perbaiki hidup, saksikan dulu video di bawah untuk ketahui apakah ini yang anda perlukan atau bukan.

Tapi kalau anda rasa takde masa atau buang masa untuk tengok video 4 minit ini, then jangan tengok. Teruskanlah kehidupan macam yang ada sekarang. Mungkin itulah takdir Allah untuk anda.

“Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri.” (Ar-Ra’d 13:11)

SAKSIKAN VIDEO INI SAMPAI HABIS SEBELUM BACA SETERUSNYA.



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.